Els alumnes de 1r ESO visiten el Palau de la Música

Els alumnes de 1º ESO el dia 1 de març vam fer una sortida al Palau de la Música Catalana a Barcelona.

Vam arribar a l’institut a les 8 del matí, i vam estar una estona esperant a que estigues tot preparat.

Als busos anaven A i D en un bus i B i C en un altre.

Vam marxar de Pallaresos sobre les 8:15 / 8:30, i vam arribar a Barcelona sobre les 9:45 / 10:00.

Tot seguit vam anar al Palau de la música a veure i escoltar l’espectacle “músiques del món”.

Després de l’espectàcle vam esmorzar davant del palau i vam marxar a la Plaça de la Catedral i després de fer una foto els professors ens van deixar una hora per anar a donar un volta, sense allunyar-nos molt.

A les 12:30 ens vam reunir una altra vegada a les escales de la catedral i vam anar cap a l’autobús.

Vam arribar a l’institut sobre les 14:15 i ens vam esperar fins que sones el timbre, i allí ja tothom a fer la rutina normal.

Va ser un moment especial per nosaltres perquè ens va agradar molt visitar el Palau de la música Catalana ja que era la primera vegada que hi anàvem.

Martina 1ºESO  D