Revisió del Projecte Educatiu

Aquest curs ens vam proposar revisar el nostre projecte educatiu (PEC). En diferents sessions de treball s’ha elaborat el document que ara presentem a la comunitat educativa. El proper 28 de juny, en sessió la sessió del Consell Escolar prevista, es procedirà, si escau, a l’aprovació de l’actualització del PEC. Us convidem a fer la lectura de la proposta i a fer-nos arribar els suggeriments, esmenes o comentaris que considereu. Ho podeu fer enviant un mail a ins.egara@institutegara.cat, cal que us identifiqueu i feu la proposta. També les podeu fer arribar mitjançant qualsevol representant del vostre sector al Consell Escolar.

PEC EGARA-revisió 2017-10 (1)