Nevada i previsió per al dia 28/02

Informacions d’ última hora en relació a la nevada prevista per a demà:

-ELS CENTRES EDUCATIUS ROMANDRAN OBERTS EN SITUACIÓ DE NO NORMALITAT LECTIVA. ES DEMANA NO SUBSTITUIR EL TRANSPORT ESCOLAR PER MOBILITAT PARTICULAR.

ES RECOMANA ANUL.LAR LES ACTIVITATS ESPORTIVES I EXTRAESCOLARS A PARTIR DEL DIA 27 DE FEBRER A LA TARDA.

Us adjuntem la carta de la Directora dels SSTT d’Ensenyament al Vallès Occidental. Tal com se’ns demana procurarem que el centre estigui obert demà amb serveis mínims, veurem com evoluciona la nevada i us mantindrem informats. L’activitat no serà normalitzada.

Benvolgut, Benvolguda,

Les previsions meteorològiques han empitjorat per demà dimecres i per tant s’ha d’evitar al màxim l’ús dels vehicles, tenint en compte que el transport escolar serà anul·lat segons ens informa Protecció Civil.

En aquest sentit s’ha de procurar que els centres educatius romanguin oberts amb uns serveis mínims i informar a les famílies que l’activitat no serà normalitzada.

Anirem contactant amb vosaltres segons la situació de cada municipi.

Demà dimecres a mig matí es valorarà si el servei és reprèn a la tarda o l’endemà al mati.

Cordialment,

Carme Vigués i Julià