L’ INS Ègara, també al Youtube

Sí, heu llegit bé el títol. Estrenem canal de Youtube dirigit pels alumnes de periodisme on trobareu vídeos de tot tipus. Aquesta iniciativa va començar a finals del segon trimestre, amb la idea d’augmentar les activitats que fem a periodisme. Els alumnes de batxillerat de seguida van començar a treballar i ja es comencen a veure els resultats!! Fins el moment comptem amb quatre vídeos realitzats per diferents grups de treball. Quin serà el més visitat?

Com a proposta per l’any que ve voldríem seguir un ritme d’un vídeo cada quinzena, dependrà dels alumnes que hi hagi apuntats a l’assignatura de cultura audiovisual.

Us esperem a la nostra pàgina oficial!!

Enrique Sáez