Aula gran de Terrassa Apertura del curs

El proper dia 1 d’octubre tenim el privilegi de presentar, a la sessió d’apertura del curs 2015-16, el treball de recerca que les alumnes de Batxillerat, Irene Cano i Cristina Justo, van realitzar el curs passat. Us transcrivim la nota informativa anunciant la conferència.

nenes UPC_01

TREBALL de RECERCA de 2n de BATXILLERAT
L’institut Ègara és un centre educatiu situat a la zona de Can Parellada i Les Fonts de Terrassa. Ofereix ensenyament de Secundària Obligatòria i Batxillerat.
Des de fa un temps, amb el canvi a horari intensiu, s’observava una manca d’aprofitament dels recursos de l’institut a la tarda i, per altra banda, semblava que hi havia la necessitat de programar una oferta cultural per als alumnes. És en aquest context que neix un Treball de Recerca de 2n de batxillerat, dut a terme per la Cristina Justo i la Irene Cano. El seu treball titulat: TOT PER UN INSTITUT MILLOR ofereix les bases d’un equip de voluntaris que s’encarregaran de dinamitzar les tardes a l’institut.
L’exposició de tot aquest procés és l’objecte de la xerrada de la Carla i la Maria, alumnes que van formar part de l’Equip de Voluntariat.
Conxa Grau i Jaume Cabanes
Professors de l’institut Ègara