Sortida als Horts de Can Amat

Des de  l ‘àmbit de les ciències , els alumnes de 1r d’ESO van visitar els horts de Can Amat. Es tracta d’un projecte portata terme per Càritas que dóna suport social a persones desafavorides socialment, sobretot a immigrants sense papers. Allà , aquests usuaris treballen l’hort i incorporen hàbits com el compromís o la puntualitat, i aprenentatges en el propi àmbit de l’horticultura i la jardineria, o ,indirectament, l’aprenentatge de la llengua. L’organització assembleària els dóna també un plus pel que fa a les relacions socials que hi estableixen. El responsable del projecte i una tècnica de medi ambient ens van explicar l’experiència i ens van fer un recorregut pels diferents cultius. Proposaven de fer una mica de xarxa i poder-ho trobar de tant en tant, ja sigui allà o a l’institut, i fins i tot poder vincular algun dels usuaris al petit hort de l’institut per poder guiar els alumnes en les tasques de conreu.