Premi el Somriure del gat

El Somriure del gat és un premi literari de llarga trajectòria a la ciutat de Terrassa. El nostre institut, als anys vuitanta en va ser pioner i organitzador juntament amb elss instituts Arrahona, Blanxart, Can Jofresa, Nicolau Copèrnic.  L’any del centenari del naixement d’Agustí Bartra, el Grup de didàctica del català, Amics de les Arts i Joventuts Musicals de Terrassa i els ajuntaments de Matadepera, Terrassa i Viladecavalls en van promoure la seva recuperació.

Enguany la participació dels nostres alumnes de quart d’ESO ha estat tot un èxit. Tres alumnes finalistes, Esther Tamayo, Marc Cazorla i Míriam Guzmán. La Míriam a més a més va ser la guanyadora en la categoria de Narrativa per alumnes de quart d’ESO. Moltes felicitats !

IMG_2802 IMG_2805 IMG_2806 IMG_2815