Horari especial divendres carnestoltes

El proper divendres 5 de febrer celebrarem a l’ Institut la festa de carnestoltes.

L’horari serà el següent:

8.00-11.00: Classe

11.00-11.30: Esbarjo

11.30-12.00: Els alumnes i professors que vulguin es disfressaran i es maquillaran.

12.00-13.15: Tot l’alumnat farà una coreografia conjunta a la pista del pati i es filmarà un vídeo que després podreu veure a la web de l’ Institut.

13.15-13.30: L’alumnat va a la seva aula per deixar-la endreçada i recollir motxilles.

13.30: S’acaben les activitats d’aquest dia i els alumnes marxen.

L’autocar de Les Fonts estarà a l’entrada a les 13.30  hores per recollir els nois i noies que en fan ús normalment.

Els alumnes no poden venir disfressats de casa, ho faran aquí a l’hora marcada.

L’hora d’acabament de les activitats és les 13.30 hores. Cap alumne no podrà sortir abans del centre.

Aprofitem per recordar que el proper dilluns dia 8 de febrer és festa de lliure disposició.