Tallers de Nadal

Benvolgudes famílies,

Els propers dies 21 i 22 de desembre, l’horari lectiu queda modificat per les activitats que s’organitzen tradicionalment en el nostre institut, any rere any, coincidint amb la fi del primer trimestre i l’arribada del Nadal.

El programa d’activitats és el següent:

ALUMNAT D’ ESO

De 10h a 12h: “Tallers de Nadal” i activitats esportives.

ALUMNAT DE BATXILLERAT

De 8h a 10h i de 12h a 14h: Exposició dels Treballs de Recerca de 2n de Batxillerat.

L’alumnat de 1r de Batxillerat hi participa amb l’objectiu d’aprendre i preparar-se pel proper curs.

ALUMNAT D’ESO

De 11.30h a 12.30h: Lliurament de Notes i de premis del I Concurs de Fotografia Científica. Acomiadament.

ALUMNAT DE BATXILLERAT

De 8h a 11h: Exposició dels Treballs de Recerca de 2n de Batxillerat. L’alumnat de 1r de

Batxillerat hi participa amb l’objectiu d’aprendre i preparar-se pel proper curs.

De 11h a 11.30h: Esbarjo.

De 11.30h a 12.30h: Lliurament de Notes i de premis del I Concurs de Fotografia

Científica. Acomiadament.

El professorat i el personal d’Administració i Serveis del centre, us desitja molt Bones Festes.

Rebeu una cordial salutació,

L’Equip Directiu