SORTIDA CONVIVÈNCIA

rsz_sortida_convivencia_2016

Aquest dijous 25 de febrer vam gaudir, amb un grup molt gran d’alumnes de 1r i 2n d’ ESO de la primera sortida de convivència del curs 2015-2016. Més de 100 alumnes vam sortir de l’institut i després d’esmorzar al parc de la maternitat, vam patinar a la pista de gel del F.C. Barcelona. Va ser una gran jornada festiva, en que ho vam passar molt bé tots plegats,on premiàvem a tot aquell alumnat que, amb la seva actitud, ajuda a millorar la convivència del centre.

La comissió de Convivència confia en que a la sortida del juny encara puguem ser més

GRÀCIES A TOTS I TOTES !!!