Què fer després del Batxillerat i l´ESO?

La Bea Pérez, promoció del 2012, la Irene Pizarro, del 2013 i en Jordi Bretcha del 2014, van venir a fer una xerrada informativa a l´alumnat de 2n batxillerat Artístic i 4t d´ESO, sobre les seves experiències un cop van acabar el seu batxillerat artístic a l´institut. Actualment la Bea està estudiant Comunicació Audiovisual (UPF) i el Jordi i la Irene Belles Arts (UB).

En acabar la xerrada es van reunir només amb l ´alumnat de 2n de batxillerat per debatre i comentar tàctiques per resoldre amb funcionalitat i eficàcia les proves de les PAU, sobre tot les assignatures de modalitat. Donar-los les gràcies als tres i felicitar-los per la seva feina!

IMG_8726 copiaIMG_8724 copiaIMG_8721 copiaIMG_8718 copiaIMG_8715 copiaIMG_8713 copiaportada