Laboratori fotogràfic

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

L’alumnat de 2n C, el passat 13 de novembre, va anar al Centre Cívic de Sant Ildefons i va gaudir d’un taller de fotografia.

Aprofitant que és l’any de la LLum amb l’ utilització d’objectes opacs, translúcids i transparents, els alumnes van treballar sobre el paper fotogràfic la composició, la llum i les ombres, la plasticitat, l’escala de grisos, les textures i l’expressió, a més de conèixer el funcionament dels halurs de plata i el seu revelat químic, molt important per a situar-se en els precedents de la fotografia actual.