Erasmus+ Grècia 2016

I ja hi tornem a ser! Ja hem tornat a encetar el projecte Erasmus+. La primera parada ha estat Grècia, més concretament Salònica, on els companys grecs han rebut amb els braços oberts els alumnes i profes que participen al projecte.

Els companys que hi han anat, ja ens han enviat les primeres fotografies. Com podeu veure, se’ls veu contents i amb ganes de gaudir un any més de les experiències que viuran amb el projecte.

Ànims companys i alumnes! Ens veiem a la tornada i esperem que ens feu moltes dentetes.

img-20161017-wa0000 img-20161017-wa0006

Per a veure més fotos del viatge, feu clic a l’enllaç.