Dia De La Pau i La No-Violència 2015

30 DE GENER DE 2015
“DIA DE LA NO-VIOLÈNCIA, DE LA PAU I DE LA MEDIACIÓ”
El patiment de la població com a conseqüència de la pobresa, de les injustícies i de la violència,
ens porta a reflexionar sobre les eines per construir la Pau al Món.
Som MAC, som SOLIDARIS!!

De 8 a 10h:
Tots els delegats i delegades de grup, segons l’ordre establert, baixaran al vestíbul per lliurar el Llapis de la Pau amb la frase fruit de la reflexió col·lectiva.

De 9.30h a 11h:
«La Violència, un mal rotllo». Conferència a càrrec de Justícia i Pau, dirigida a l’alumnat de 2n i 3r d’ESO. Sala Polivalent.

De 11h a 11.45h:
  –  Es farà un homenatge a la PAU, al pati , a càrrec de tota la Comunitat Educativa.
  –  La celebració, conduïda per en Lluís Nicolau i la Sílvia Collado, consta de les següents intervencions:
  –  «Lectura d’un poema» , a càrrec de la Gisely Peña ( 2n de Batxillerat C/T ).
  –  Reflexió entorn a la Mediació: «Una vivència personal», a càrrec de l’Eli Belinchón ( 4rt A ).
  –  Som Voluntaris!: «Experiència amb infants i joves discapacitats físics», a càrrec del Voluntariat del MAC.
  –  «Lectura d’un poema», a càrrec del PAS.
  –  Som Voluntaris!: «Experiència amb mares del MAC i del barri», a càrrec del Voluntariat del MAC.
  –  “Lectura d’un poema”, a càrrec del Professorat.
  –  «When I’m gone», actuació musical a càrrec de l’alumnat de 3r B i amb la direcció de l’Eli Zugarramordi.
  –  Desplegament de la Pancarta, a càrrec del DINAMAC.
  –  Cloenda de l’acte: «Som MAC, som Solidaris!!» , a càrrec de l’Amara Martínez i la Rosa Fajardo (Voluntàries del      MAC).

De 11.45h a 13.15h:
«Avançar cap a una cultura de la pau». Conferència a càrrec de Justícia i Pau, dirigida a l’alumnat de 4rt i Batxillerat. Sala Polivalent.

De 13.30h a 14.30h:
«La Violència, un mal rotllo». Conferència a càrrec de Justícia i Pau, dirigida a l’alumnat de 1r d’ESO. Sala Polivalent.