XERRADA “SEX O NO SEX”

Avui dimecres 29 de novembre, a les 18h, a la sala polivalent de l’institut, tindrà lloc la xerrada que porta per títol:
“SEX  O  NO SEX”. Com acompanyar la sexualitat durant l’adolescència, a càrrec de la Sexòloga i Educadora Social  Lupe García Rodríguez.
La farem a la sala… Llegeix més»

Les maletes matemàtiques a la Setmana de la Ciència

Aprofitant la Setmana de la Ciència, el departament de matemàtiques ha fet una exposició de materials matemàtics manipulables per a ajudar a consolidar els coneixements que s’introdueixen a l’aula. S’ha fet a la biblioteca i els alumnes han baixat a fer activitats i jocs amb el material a les hores lectives.
Les fotos mostren els alumnes de Primer d’ESO experimentant amb el material.

Comunicat

La Comunitat Educativa del nostre centre sempre ha apostat per la convivència pacífica. Instem als polítics a què utilitzin les eines que la faciliten: el diàleg i l’empatia.

“La PAU no és un cop de vent sobtat, sinó la pedra en la qual cada dia cal… Llegeix més»

INICI DE CURS 17/18

DIJOUS 7:
Recollida butlletí notes de setembre: 9:45h
DIJOUS 7 I DIVENDRES 8:
Matrícula batxillerat per l’alumnat que ha aprovat al setembre.
DIMARTS 12
RECOLLIDA ORDINADORS (alumnat 1r ESO):
de 10:00 a 11:00
ACOLLIDA D’ALUMNES DE 1r, 2n ,3r i 4t d’ESO:
9h  Acollida 1r d’ESO
9.30h  Acollida 2n d’ESO