Deures Estiu curs 17/18

Bon dia a tots i totes. Aquí trobareu l’enllaç a la feina d’estiu que cadascun dels vostres profes us haurà demanat.

Recordeu que aquells o aquelles que heu suspés la matèria, heu de presentar el dossier de la feina el dia de l’examen de setembre; i aquells/es que tingueu la recomanació de fer la feina, l’haureu de presentar el primer dia que tingueu l’assignatura al setembre.

Bon estiu a tothom!!

1r ESO

2n ESO

3r ESO

4t ESO

Calendari de recuperacions de Setembre curs 17-18

Matrícula curs 18/19

Les novetats en el calendari  de matricula per l’alumnat nou al centre les anirem publicant en aquest espai de la web.

ESO:

• 12 de juny: publicació de la llista definitiva d’admesos
  • Del 12 al 20 de juny: passar a recollir per consergeria les instruccions per a poder fer la matricula
  • Del 21 al 27 juny:  matricula de l’alumnat nou al centre. Presentació  a la secretaria del centre.

HORARI DE SECRETARIA

Matins: d’11:00 h a 13:30 h

BATXILLERAT:

3 de juliol:
Publicació de la llista definitiva d’admesos.
Recollir les instruccions per a poder fer la matrícula.

La informació oficial, la que facilita el Departament d’Ensenyament, del procés de preinscripció (calendari, documentació…) la trobareu al següent link:    Preinscripció i matrícula curs 18-19

FacebookTwitterGoogle Gmail

PREMI EDURECERCA BAIX LOBREGAT 2018

Els millors alumnes de Segon de Batxillerat de la comarca ​​presenten els seus Treballs de Recerca al concurs EDURECERCA Baix Llobregat 2018, que es lliuren a Sant Feliu, amb molt de públic i fins i tot amb retransmissió televisiva.

AND THE WINNER IS…MOHSIN BENLFKIH, de 2n de batxillerat de ciències socials,   amb la seva investigació sobre LA ISLAMOFÒBIA A CORNELLÀ.

UN ÉXIT MÉS DE L’ALUMNAT DEL MAC, que ara triomfa amb un PREMI D’ÀMBIT COMARCAL.