Lliurats els premis Enfila el teu futur

En aquesta onzena edició dels premis Enfila el teu futur han participat 53 alumnes dels cicles formatius i de 1r de Batxillerat de l’INS Berenguer d’Entença, que han presentat 18 projectes empresarials. L’alumnat ha comptat amb el suport del Servei d’Assessorament a Emprenedors d’IDETSA per a l’elaboració dels projectes empresarials.

La convocatòria organitzada per l’Institut Berenguer d’Entença i IDETSA, amb la col·laboració d’Alpiq, les associacions empresarials del municipi, la Regidoria de Cultura i Patrimoni i la Regidoria d’Ocupació i Emprenedoria, i d’Empresa, Comerç i Energia, té per finalitat promoure l’esperit emprenedor entre els joves alumnes de l’Institut del municipi.

Relació de premis:

1r premi: projecte empresarial SEAPOLL de les alumnes Maylis Guerrero i Ariana Gil

2n premi: projecte CASAJUST COFFE & BOOK de Clara Fernández i Patrícia Plaza

3r premi: projecte GRESCATESCA d’Arnau Marco, Vanilla Sales i Laura de la Calle

Accèssit pel projecte THUNDER JUMP redactat per Marc Curto, Iván Garcia i Mark Wabbijn

Amb tota seguretat, la redacció d’un projecte d’aquesta magnitud amb la col·laboració dels organismes implicats en la promoció econòmica del municipi ha representat un interessant aprenentatge per a tots els participants.