Exposició a l’Escola del Zoo

El dimarts dia 29 de maig els alumnes de 3r ESO de l’assignatura optativa d’Antropologia que participen al taller “Tan Monos com Jo” van presentar el seu treball a l’Escola del Zoo de Barcelona davant d’experts d’aquesta institució i de la secció de primats del Zoo.
Ho van fer molt bé i van ser felicitats i encoratjats a continuar treballant.
Van plantejar la defensa del seu treball en forma d’exposició fotogràfica que reflectia les conclusions de les observacions i reflexions fetes durant el curs, per a contestar a la pregunta; “Juguen els primats?”
El taller “Tan Monos com Jo” té com a objectiu reflexionar sobre el comportament humà, observant-nos a nosaltres mateixos i als altres primats.
Properament podreu veure aquesta exposició a la sala d’actes del nostre institut.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *