Itàlia curs 17-18

Dia 1 (19/03/18) – Banyoles – Barcelona – Verona – Lido di Jesolo
El primer dia del viatge ha estat molt intens: hem sortit per anar a l’aeroport del Prat per agafar els avions, ja que ens hem dividit en dos grups i un ha anat a Milà i l’altre a Bergamo. Cada grup ha agafat un autocar per anar cap a Verona i ens hem trobat a l’autopista, ens hem saludat per les finestres. Hem visitat l’amfiteatre i allà hem fet les exposicions orals i després, passejant per un carrer molt comercial ple de botigues de firmes de les grans marques de moda, hem arribat a la Casa de Giulleta. Ha estat una tarda plujosa i feia fred, cosa que ens ha permès visitar aquests espais còmodament, ja que hi havia poca gent. Arribant a Venècia hem vist neu, el conductor ens ha explicat que aquesta nit havia nevat, sort que anem ben equipats!
Paraula del dia: autista (conductor)

Dia 2 (20/03/18) – Burano – Venècia
Avui ens hem aixecat molt aviat. Un cop esmorzats hem anat amb autocar fins on ens recollia la vaporetta. En primer lloc, hem navegat fins a Burano, després hem fet les exposicions de les cases de colors i l’artesania del tèxtil. Hem tingut un parell d’hores per voltar, visitar la ciutat i contemplar les boniques cases de colors. Després hem viatjat amb el vaixell fins al centre de Venècia, allà hem vist el Palau Ducal i gaudit de les pizzes i els gelats. A la tarda, hem visitat el Ponte Rialto i hem acabat de voltar per la ciutat. Hem començat la primavera, a Itàlia, passant fred!
Dia 3 (21/03/18) Lido di Jesolo – Bologna – Florència
Avui hem esmorzat a les 8, quan hem acabat hem guardat tota la roba a les maletes. Després ens em dirigit tots amb l’autocar cap a Bologna, on hem anat a veure l’escultura de la Font de Neptú que es trobava al mig d’una gran plaça amb una llegenda que deia que si dones tres voltes al voltant de l’escultura tindries bona sort i si tiraves monedes podies demanar un desig. Seguidament hem anat a veure les Dues Torres que tenien una inclinació, una més notada que l’altra. A la tarda, hem tornat a agafar l’autocar per anar cap a Florència. Hem estat parats una estona a l’autopista per culpa d’un accident. Al vespre hem arribat a l’alberg de Florència, ens hem instal.lat i hem anat a sopar una bona pasta a un restaurant del centre de la ciutat.
Dia 4 (22/03/18) Florència
A les 8 hem baixat a esmorzar, seguidament hem agafat les nostres coses i hem començat la visita turística per la ciutat de Florència. Hi havia moments de molta fred però per força hem continuat, a més el vent no ajudava gaire…
Primer hem anat fins a l’església San Lorenzo, l’església de Santa Maria Novella, el Ponte Vecchio, l’església de la Santa Croce, on un senyor ens ha venut braçalets; finalment, ens hem acostat a la gran catedral de Santa Maria dei Fiori amb unes parets de marbre tricolor: blanc, verd i rosa, i el Baptisteri. Després de fer les exposicions hem tingut temps lliure per dinar i tot seguit hem anat a la Galleria dell’Academia per veure en David de Michelangelo i altres obres d’art. Després hem gaudit d’estona lliure i algunes ens hem banyat a la piscina i hem entrat a la sauna. Hem anat a sopar a un restaurant i quan hem tornat a l’hostel i hem anat a ballar a la disco.

Dia 5 (23/03/18) Pisa – Gènova – Aeroport de Milà
Ens hem despertat aviat i cap a tres quarts de nou hem agafat el bus dirigint-nos cap a Pisa, un trajecte d’unes dues hores. Allà hem visitat la famosa torre, i se’ns ha fet una petita explicació sobre aquesta. Seguidament hem tornat a agafar el bus i després d’una hora i mitja aproximadament, hem arribat a Gènova on hem dinat i visitat la Casa di Colombo i la Via Garibaldi. Un cop acabades les visites hem agafat el bus altre cop i ens hem dirigit cap a l’aeroport de Milà, on a les onze de la nit agafarem l’avió que ens retornarà cap a Barcelona. Llavors ens quedaran unes dues hores de viatge de retorn fins el punt de partida, Banyoles. Serà el final d’aquest meravellós viatge.