Els dos arbres de 6è

Els tutors de 6è volem donar les gràcies per aquests dos regals tan especials que hem rebut de part de les famílies. Dos arbres fruiters que hem plantat a l’escola i fer un homenatge amb els nostres alumnes.
Ha estat un moment especial i molt emotiu,… Llegeix més»

Festa de l’aigua i de l’escuma

Una de les festes més esperades per tots els alumnes de PRI, la festa de l’aigua i de l’escuma! Després de mullar-nos ben mullats amb galledes, pistoles de plàstic, mànegues… varen a començar a funcionar els canyons llançant escuma de diferents colors. La pista de… Llegeix més»

Fem plàstica a 2n!

A punt d’acabar el curs hem fet una carpeta per guardar les nostres creacions plàstiques.
La carpeta la hem fet tirant uns quants rajolins de color de pintures líquides al damunt d’una cartulina , després només cal doblegar-la per la meitat i tornar-la a obrir i… Llegeix més»

A 2n fem un avió!

Els nens i nenes de segon aprenem a fer un avió de paper seguint unes instruccions. Seguidament hem decorat l’avió i hem sortit a fora el pati per fer-lo volar. L’hem llançat diverses vegades, fins que hem trobat la manera de fer-lo volar tan lluny… Llegeix més»

Esports varis

Torneig interinstituts Rugbi GEiEG
Aquest passat dissabte 2 de juny, una trentena d’alumnes de l’Institut Escola Lloret de Mar van participar al torneig interinstituts de rugbi  organitzat pel GEiEG, aquest és un aconteixement esportiu molt present per a nosaltres, aquest és el nostre tercer any de… Llegeix més»

Judo

El passat dia 6 de juny a la tarda vam fer l’entrega de cinturons per aquells alumnes de 1r, 2n i 3r d’ESO que fan l’optativa de judo i que han assolit els coneixements del curs satisfactòriament.
Després vam fer la cerimònia d’estrena dels nous cinturons… Llegeix més»

3r ESO: Pitch&Putt

Benvolgudes famílies:
Durant el mes de Maig els alumnes de 3r d’ESO van realitzar 4 sessions d’iniciació al Pitch & Putt al Golf Lloret Pitch&Putt a la urbanització Papalús de Lloret de Mar. Aquestes sessions es van dur a terme en el marc de l’àrea d’educació… Llegeix més»