Projectes de l’ESO

Aquest dimecres 10 de gener es va realitzar la jornada de portes obertes dels projectes de l’ESO. Els alumnes de primer, segon i tercer van realitzar durant la última setmana diferents projectes.
A primer han fet un magazine televisiu, que aniran a defensar al canal Terres… Llegeix més»

Festival de Nadal

Aquest divendres 22 de desembre hem celebrat el festival de Nadal, on hem pogut gaudir de les actuacions nadalenques plenes d’emoció, joia i encant.

En l’acte també s’han recaudat diners per a la Marató, que aquest any versava sobre les malalties infeccioses.

Gràcies per la col·laboració de… Llegeix més»

Cantada de Nadal

Com ja és tradició, aquest dimecres 20 de desembre hem realitzat el concert de Nadal.
L’esforç i entrega dels nostres alumnes, guiats pel professor de música, Èric, han fet possible aquesta gran vetllada musical.
Moltes felicitats !!

Recordatoris de Nadal

A continuació us remetem uns recordatoris d’aquests dies abans de les vacances de Nadal :
1.    El dimecres dia 20 de desembre a les 19h fem el concert de nadal al casal municipal. La recaptació serà en benefici de la marató.
2.    El dijous dia 21, dia… Llegeix més»

Primera trobada!!!

Aquest dilluns 20 de novembre hem realitzat la primera trobada del tema del curs.  Els alumnes s’han repartit per nacionalitats i han emprès el repte que va deixar en Pau Rodamón. Cada país ha seleccionat un joc i una cançó tradicional. En Pau Rodamón ha… Llegeix més»

Reunió de delegats

Aquesta setmana hem fet la primera reunió de delegats, amb els representants de cada classe, desde P5 fins a 6è. S’han fet propostes per al títol del tema del curs (dos per classe) i s’han fet suggeriments per millorar alguns aspectes del centre.

Tutoria Entre Iguals

Aquest curs comencem un nou projecte al centre, la Tutoria Entre Iguals (TEI). Aquest projecte té com a objectiu fomentar la convivència al centre i ajudar als alumnes respecte les competències socials. Els alumnes de 3r d’ESO són tutors dels de 1r d’ESO, i els… Llegeix més»

Manifest

Arran de la situació que vivim aquests temps, el nostre centre vol mantenir l’educació de persones lliures i responsables dins la societat. Per aquest fet, us trametem un manifest, aprovat per la nostra comunitat educativa.
Manifest

Neuroeducació

Sabedors de les vostres inquietuds com a mares i pares, us remetem un vídeo on diferents experts en neurociència i pedagogia expliquen de forma clara i concisa en què consisteix la neuroeducació que serveix de base en les noves metodologies d’aprenentatge i l’aprenentatge competencial.