Sortida mines de Bellmunt del Priorat i Falset amb l’ alumnat de 1r I 3r d’ESO.

L’ alumnat de 1r i 3r d’ESO ha realitzat una sortida curricular organitzada des de les matèries de geografia i història i ciències naturals. Hem visitat les mines de Bellmunt del Priorat.

Després, hem donat un tomb per la capital del Priorat, Falset, on ens ha donat la benvinguda el Sr. alcalde. Seguidament, hem fet una visita guiada pel poble, el castell, els rentadors, la muralla, la Quartera i també hem gaudit dels murals. I, per acabar, ens hem aturat a la gelateria Ibense per degustar un deliciós gelat.

Ha sigut un matí molt ben aprofitat!!