Premis Mayor Zaragoza

Els dos grups d’alumnes de 4t d’ESO del nostre centre que han participat en els Premis Mayor Zaragoza organitzats per UNESCO Tortosa han estat premiats amb un accèssit i el primer premi dins la seva categoria, on han participat més de 20 projectes diferents.

La temàtica d’aquesta edició ha estat “Tots diferents, tots iguals en dignitat!”.

Enhorabona a tot l’alumnat implicat, Christian, Aina, Miquel, Berta i Ariadna per la gran feina feta en els treballs «Expressem-nos amb llibertat!» i «Únics i diversos».

La feina ben feta no té fronteres!

En aquest enllaç teniu tota la informació.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *