Informació important sobre la preinscripció 2017-2018

• Els terminis de presentació de sol·licituds previstos són del 23 de març al 4 d’abril.
  • Podeu conèixer la documentació necessària per a fer efectiva la preinscripció en aquest enllaç.
  • Full de sol.licitud de preinscripció per al curs 2017-18. Descàrrega
  • Les nostres dates d’atenció al públic són les següents:
Dijous 23 de març 15 a 16,30h
Divendres 24 de març 10a 11,30h i de 12,30 a 14h
Dilluns 27 de març 10 a 14h
Dimarts 28 de març 11,30 a 14h i de 15 a 16,30h
Dimecres 29 de març 9 a 10h i de 12,30 a 14h
Dijous 30 de març 9 a 10h i de 12,30 a 14h
Divendres 31 de març 10 a 11,30h i de 12,30 a 14h
Dilluns 3 d’abril 10 a 14h
Dimarts 4 d’abril 11,30 a 14h i de 15 a 16,30h

Jornades de Portes Obertes

Moltes gràcies a totes les famílies que heu assistit a les jornades de portes obertes! Ens ha fet molta il.lusió ensenyar-vos l’escola i presentar-vos el nostre projecte. 🙂 😀 🙂 😀 🙂 😀

af-dibond-60x60-1-page-001

Carnaval 2017

carnaval-consignes-0-intro-1

El dia 20 de febrer comença el Carnaval a l’escola.Ha arribat Sa Majestat el rei Carnestoltes i ens ha presentat les consignes a seguir. L’últim dia, divendres 24 de febrer,dia de bogeria, disfressats vindrem. Per la tarda amb la batucada del grup Sagresamba bona gresca farem!!!
Consignes:
carnaval-consignes-1-dilluns-1carnaval-consignes-2-dimarts-1carnaval-consignes-4-dijous-1carnaval-consignes-3-dimecres-1 carnaval-consignes-5-divendres-1

Sortim a el Periódico!

El dimecres passat van venir unes reporteres a entrevistar-nos per a parlar sobre el canvi que està vivint l’escola avui en dia. Van estar-se una bona estona observant i fotografiant els nens d’infantil. El resultat es pot veure tant en l’edició digital de el Periódico com en l’edició impresa d’avui divendres 20 de gener.

Si voleu llegir l’article, cliqueu en la següent imatge i hi accedireu directament:

nueva-imagen-1

Fruita a l’escola!

Comencem aquest 2n trimestre amb la campanya “Fruita a l’escola”, aquesta setmana del 16 al 20 de gener tenim poma, pera i pastanaga.

pera

III Concert de Santa Cecília

El dia 22 de novembre vam celebrar el III Concert de Santa Cecília, on tots els músics van poder regalar les seves peces musicals a tots els nens i nenes de l’escola. Va ser un dia molt especial pels músics i també per la resta d’alumnes, que van poder veure i sentir als seus companys tocant el seu instrument musical.

Us deixem un recull de fotografies, per a que pugueu recordar aquell dia tan fantàstic!

Fruita a l’escola

Comencem aquesta setmana amb la campanya “Fruita a l’escola”, una campanya de la Generalitat de Catalunya per a promoure el consum de fruites i hortalisses mitjançant el seu subministrament a l’alumnat de centres educatius.

Aquesta primera setmana tenim: raïm, mandarina, poma i pera.

fruita201601

Eleccions al Consell Escolar

En la RESOLUCIÓ ENS/2172/2016 del 13 de setembre s’estableix el calendari del procés electoral per renovar els membres dels Consell Escolars dels centres públics i privats sostinguts amb fons públics.
Des del dilluns dia 7 de novembre podreu consultar a consergeria el cens electoral… Llegeix més»

Programa Escoles Tàndem

tandem

L’escola s’inicia aquest curs en el Programa Escoles Tàndem, un nou programa d’innovació.

Aquest programa estableix una paternitat i/o col·laboració entre un centre educatiu i una institució de referència i està dissenyat pensant en la seva sostenibilitat a llarg termini.

La nostra institució de referència és el British Council amb qui treballarem estretament durant tres anys.

El Programa es basa en l’especialització en una matèria singular, que en el nostre cas serà la llengua anglesa i compta amb l’assessorament, seguiment i finançament de la Fundació Catalunya-La Pedrera, i la col·laboració del Departament d’Ensenyament.

Podeu trobar més informació en el següent enllaç:

Reunions d’inici de curs

Ja hem encetat el nou curs amb moltes ganes, i per això ens agradaria compartir amb vosaltres, les famílies, totes les informacions sobre el desenvolupament del curs, tant les generals d’escola com les més específiques de cada nivell.

El calendari serà el següent:

E. Infantil Dimecres 5 d’octubre a les 16:45h
C. Inicial Dilluns 17 d’octubre a les 16:45h
C. Mitjà Dijous 27 d’octubre a les 16:45h
C. Superior Dimarts 25 d’octubre a les 16:45h

Us recordem la importància d’assistir a aquestes reunions i per poder garantir el seu bon funcionament cal que vingueu sense nens ni nenes. L’AFA organitza servei de guarderia les tardes de reunions per aquelles famílies que ho necessitin.
L’entrada es farà pel carrer Aragó.

Us hi esperem!!!

Programa Escola Nova 21

escolanova_logo

L’escola ha passat ha formar part dels gairebé 500 centres seleccionats pel programa “Escola Nova 21”, una xarxa de treball conjunt entre escoles, entitats i comunitats educatives inmerses en un procés que ajudi a dibuixar les claus que permetin definir un objectiu conjunt per a un sistema educatiu avançat.

L’objectiu principal és millorar l’educació a través de la col•laboració, l’intercanvi i l’aprenentatge mutu.

Podeu trobar més informació al web: www.escolanova21.cat

Per a conèixer més a fons el programa podeu llegir un article del diari Ara i veure un documental il·lustratiu del programa 30 minuts de TV3.

1a setmana inici de curs a E.Infantil

Benvingudes famílies!!

Al menú de la web, a la secció d’Educació Infantil, us mostrem un recull de fotografies per a que gaudiu de les activitats d’aquesta primera setmana d’inici de curs dels vostres fills/es.

Ho han passat molt bé descobrint els nous espais i les noves activitats!

Fruita a l’escola.

Aquest mes de juny serà l’últim que repartirem fruita per esmorzar. Dimarts, dimecres i dijous de la setmana vinent esmorzaran: Pera d’Hivern, Nectarina i Albercoc.
Bon profit!
índex