Fi de curs

Sempre és un dia ple de sorpreses, emocions i moltes il·lusions.

Després acomiadem els/les nens/es de sisè ja que el curs vinent aniran a l’institut. Us trobarem molt a faltar!

FI DE CURS 2022-23

Tot principi té un final i tot final comença amb un nou principi.

Gràcies per deixar un trosset de cadascun i cadascuna de vosaltres en la història del Picasso.

Viviu i somieu.

Molta sort i bon camí!!!!

FI DE CURS 2021-2022

Avui, últim dia del curs 2021-22 hem fet una gran festassa per acomiadar-nos amb un taller de bombolles a Educació Infantil i un taller de zumba a Educació Primària.

Després hem tingut un deliciós esmorzar a càrrec de l’AFA.

Hem gaudit de valent i encarem l’estiu amb un bon somriure.

Aquí us deixem un vídeo.

El passat 20 de juny, tots els infants de l’escola van fer la mostra de danses després de dos cursos sense poder fer-la.

Quines ganes i quina il·lusió!! Després d’assajar moltíssim, ja estem preparats i preparades amb el nostre vestuari i la nostra coreografia.

Aquest curs la temàtica era “Un camí per la història de la dansa” i vam poder gaudir des de danses medievals, HAKA, salsa, rock… fins a bachata, heavy metal i vals.

A continuació podeu accedir als videos de la jornada per cursos (cliqueu la imatge):

I després ens vam acomiadar dels nostres companys i companyes de 6è. Per sempre més!!!

Bon dia famílies!!!

Us volem convidar al festival de danses de fi de curs que farem a l’escola el dilluns 20 de juny a les 9:30h.

La temàtica d’aquest curs és “Un camí per la història de la dansa”. És per això que totes les classes ballaran un tipus de dansa associat a una època determinada .

Us hi esperem!!!!

DANSES FI DE CURS 2020-2021

S’apropa el final d’aquest curs 2020-2021 i per acomiadar-lo com es mereix, hem organitzat les danses de fi de curs d’enguany.

Cliqueu la foto per accedir als vídeos de les danses de cada classe:

COMIAT DE 6è 2020-2021

Nois i noies de 6è, ja ha arribat el dia! Oi que ha passat molt ràpid?

Ara, aquesta aventura que molts vau iniciar amb només 3 anys a l’escola ja s’acaba…

Tots els vostres companys i companyes de l’escola i els vostres mestres us volem dedicar la cançó “Per sempre més”

Esperem que sempre ens porteu al vostre cor.

Cliqueu la foto per accedir als vídeos:

DANSES DE FI DE CURS 2018-2019

La nostra escola s’ha convertit en una gran sala de cinema. Amb la nostra entrada hem pogut veure un munt de pel·lícules i hem vist desfilar abelles, trolls, ogres i fins i tot minis Freddie Mercury. Les danses d’aquest curs 2018-2019 han estat de pel·lícula!!!!!

(fotos)

(videos)

SOPAR COMIAT 6è 2018-2019

Quina nit més especial!!!! Els nostres alumnes de 6è van gaudir de mil i una sorpreses acompanyats dels seus companys/es, famílies i mestres. Aquí podeu veure un dels moments (perquè hi van haver molts) més emocionants a càrrec de la Batucada Arritmia de Barberà del Vallès. Inolvidable!!!!!