Quota escolar/Material

QUOTA ESCOLAR CURS 2023-24

Durant el mes de setembre, les famílies rebran un avís de l’aportació de la quota escolar per aquest curs. És una quota única que inclou material i sortides. L’aportació es pot fer de qualsevol d’aquestes dues opcions mitjançant transferència bancària o fent el pagament directament en el caixer del BBVA (targeta rosa)

La quota serà fraccionada en dos terminis: la meitat de la quota al mes de setembre i la resta al mes de novembre (com a excepció, les famílies que hagin demanat beca, la segona part la faran al mes de gener).

En el cas que per alguna incidència no es pugui fer aquest pagament, preguem entreu a parlar amb la secretària en l’horari establert.

Durant el curs 2023-2024 les quotes són:

ETAPA QUOTA ESCOLAR
Educació Infantil 205€ (120€ material i 85€ sortides)
Educació Primària 165€ (85€ material i 80€ sortides)

Al setembre, tothom haurà de fer la primera aportació, independentment de que tingui beca o no.

Les famílies que NO tinguin al dia l’aportació de la quota escolar, no se’ls hi podrà donar cap tipus de material i no podran assistir a les sortides.

A la reunió d’inici de curs, s’explicaran amb detall les sortides o activitats que es faran per completar el currículum escolar.

VESTIMENTA D’ACTIVITATS PLÀSTIQUES

• Els alumnes d’Educació Infantil, de 1r i 2n de Primària han de portar una bata marcada i amb una beta llarga, per penjar-la. Aquesta bata només es farà servir per manualitats, per tant, no caldrà portar la bata setmanalment a casa.
  • La resta d’alumnes han de dur una bata o una samarreta vella per les activitats artístiques.

MATERIAL D’EDUCACIÓ FÍSICA

• Per a fer la classe d’ Educació Física i Psicomotricitat es portarà roba adient.

A partir de 1r. de Primària, també hauran de portar una bossa esportiva (que haurà d’anar marcada) amb una tovallola, una pinta i sabó. S’explicarà a les reunions de classe d’inici de curs.

• Els nens/es que no portin l’equip necessari per fer Educació Física no podran participar en les diferents activitats.
  • Si un nen/a presenta qualsevol tipus de malaltia que pugui afectar al desenvolupament de les classes d’Educació Física, haurà de comunicar-ho als tutors o bé al mestre d’aquesta assignatura i aportar el justificant mèdic.
  • Nota important: es considera que un nen/a que ha estat malalt i s’ha incorporat a l’escola, pot participar de totes les activitats del centre, inclosa la classe d’ Educació Física.

MATERIAL OBLIDAT

Els objectes perduts es posaran en una capsa a la recepció perquè les famílies puguin reclamar aquelles peces perdudes. Passat un temps, els objectes en bon estat es “donaran” a una entitat benèfica.

No agafarem DEURES, LLIBRES, ESMORZARS, BOSSES D’EDUCACIÓ FÍSICA o similars que s’hagin oblidat a casa ja que els alumnes han d’aprendre a organitzar-se i ser conseqüents amb les seves responsabilitats per tal de no interrompre el funcionament de les classes.

NO es pot venir a l’escola fora de l’horari lectiu a recollir material de qualsevol mena.