Carnestoltes

CURS 2022-2023

El passat divendres 17 de febrer, la pista de l’escola es va omplir de fantasmes, zombies, mòmies, criatures… i quina marxa que tenien!!!!

Moltíssimes gràcies per participar-hi!!!

Aquí podeu trobar el vídeo de les danses de Carnestoltes amb temàtica “La por”.

Ja ho teniu tot preparat per la setmana més boja de l’any?

Recordeu que dilluns dia 13 de febrer, comencem amb les consignes que va enviar l’AFA.

-Divendres (matí) Començarem les danses tan bon punt estigui tot preparat (calculem que seran les 9:20h) i podreu estar a l’escola fins que acabem de ballar (calculem les 11h aproximadament). Després, ja sense la vostra companyia, els infants esmorzaran i faran pati.

-Divendres (tarda) Horari normal sense famílies (de 15h a 16:30h) els infants berenaran xocolata amb melindros. Hi ha alternatives per aquell alumnat que té al·lèrgies i intoleràncies. Ballarem i jugarem al pati mentre admirem les nostres disfresses.

Esperem passar un dia ben especial.