Activitats extraescolars

INFORMACIÓ EXTRAESCOLARS CURS 2023-24

A continuació us presentem la programació d’activitats extraescolars per al curs 2023-2024.
S’han de tenir en compte totes les normes a seguir i els aspectes més importants que us detallem a continuació.

NORMATIVA EXTRAESCOLARS
1. Les activitats extraescolars es realitzaran en horari de 16:30 a 17:30h,desde el 2/10/2023 al 30/05/2024.
2. El cobrament es farà trimestralment els mesos d’octubre, gener i abril, mitjançant remesa bancària
S’haurà de retornar l’annex adjunt d’autorització de càrrec en compte en el moment de realitzar la inscripció.
Un cop fet el pagament del trimestre, no es retornaran els diners!!
3. Per donar de baixa als infant d’alguna activitat, cal que ho feu abans del pagament del següent trimestre, avisant al local de l’AFA.
4. Si no es pagués alguna quota, el cost que s’ocasioni com a despeses bancàries serà a càrrec de les famílies.
La devolució de tot rebut serà comunicat a la família, si no s’ha liquidat, l’infant serà donat/da de baixa de l’activitat extraescolar.
5. La sortida dels infants de les extraescolars serà per la porta principal del carrer Canàries.
Els infants mai sortiran sols de les extraescolars, tret que la família o tutor legal ho autoritzi amb el formulari adjunt com a annex i que s’ha que lliurar en el moment de les inscripcions.
6. L’AFA es reserva el dret a modificar o anular alguna activitat en el cas de no arribar a un mínim d’infants.

IMPORTANT
Es imprescindible estar al corrent de pagament ja sigui acollida, menjador i extraescolar, d’aquest curs com dels anteriors per acceptar la nova inscripció.
En cas contrari, s’haurà de fer l’abonament del deute abans de fer la inscripció.

PREU DE LES ACTIVITATS:
Els preus de les activitats extraescolars per aquest curs és el següent:
-Quota mensual si és soci/a AFA: 17/18 euros/mes (segons activitat).
-Quota mensual si no és NO soci/a AFA: 23/24 euros/ mes (segons activitat).
-Assegurança cobertura esportiva i no esportiva 5 euros (només es paga un cop).
* L’assegurança només es pagarà una vegada per infant encara que faci més
d’una activitat extraescolar.
(Cal tenir en compte que els monitors se’ls hi paga hagi o no activitat. Encara que hi hagi un dia festiu, el cobrament de les activitats també és fa per mes complert.)

QUÈ HE DE FER?
-Retornar el quadre d’inscripcions d’extraescolars adjunt emplenat i signat al local de l’AMPA (cliqueu aquí)
-Autorització càrrec en compte bancari
-Autorització sortida sol escola (només si és el cas)

FINS QUAN HO PUC FER?
-Màxim fins el dilluns 25/09/2023.

EN CAP CAS S’ACCEPTARAN INSCRIPCIONS FORA DE TERMINI