PERÍODE D’ADAPTACIÓ PER A L’ALUMNAT DE P-3

Benvolgudes famílies,

Per tal que pugueu preveure la vostra organització familiar en l’inici del proper curs 2016 – 2017 en el procés d’incorporació del vostre fill o filla a l’escola, us comuniquem les concrecions de calendari i horàries en el període d’adaptació.

8 de setembre Jornada de Portes Obertes per a tots els cursos.
12 de setembre i 13 de setembre

Les activitats es faran en petit grup, en dos torns

1r torn: de 9h a 10’30h

2n torn: de 11h a 12’30h.

Podreu venir i acompanyar els nens i les nenes durant l’estona que estiguin a l’aula.

No hi haurà servei de menjador.

14 i 15 de setembre Activitats amb tot el grup de 9h a 12:30h del matí. Es podrà utilitzar el servei de menjador fins les 15h de la tarda.
A partir del 18 de setembre Activitats en horari habitual: de 9h a 12,30h i de 15h a 16:30h amb servei de menjador.