SANT JORDI 2024

Ja s’acosta la diada més literària de l’any: la Diada de Sant Jordi.

Aquí us deixem el programa, per tal que sapigueu que farem durant tot el dia.

Us avancem que al matí, tota l’escola anirem a diferents punts de l’Ortoll a escoltar contes de mà de les nostres estimades àvies. Ho farem en grups internivells, tots barrejats, grans i petits, com ens agrada!

En tornar del conte plantarem una planta ben bonica – crassa, per adaptar-nos als temps de sequera-, amb l’acompanyament de la lectura de poemes. D’aquesta manera deixarem encara més bonica l’entrada de l’escola.

A la tarda realitzarem la festa literària amb la tradicional entrega de premis dels diferents treballs literaris que ha fet cada aula.

Esteu convidats i convidades a assistir a la festa literària a partir de les 15,10h i després podreu recórrer els passadissos de l’escola.

Us hi esperem!