JORNADA DE PORTES OBERTES PREINSCRIPCIÓ 24-25

Benvolgudes famílies,

Les portes obertes d’enguany les realitzem en format presencial. Us estarem esperant amb ganes de compartir amb vosaltres el projecte de la nostra escola.

Farem dues jornades, per tal que pugueu apuntar-vos a aquella que millor us convingui. Les dates són:

• Dilluns 26 de febrer a les 15.10 h
  • Dimarts 27 de febrer a les 15.10 h

Us demanem que si voleu assistir, empleneu el formulari que podeu trobar clicant a sobre de la imatge.

Una setmana abans de la data que heu escollit, us enviarem un mail amb el vídeo de l’escola on us podreu endinsar una mica en el nostre projecte educatiu i conèixer la metodologia de l’escola.

Us recordem que les preinscripcions pel curs 2024-2025  seran del 6 al 20 de març. Per a més informació, podeu consultar el web de la Generalitat on hi ha tota la informació que aniran actualitzant.