RUTA DEL VANDALISME

Ja fa unes setmanes que en una reunió entre mestres i gent de l’Ajuntament es va parlar que al poble hi havia hagut alguns actes vandàlics. No ens explicàvem com hi podia haver alguna persona que ho pugués fer. Des de l’escola vam proposar fer una ruta alternativa a les que existeixen a L’Estany, i que són tan boniques.

Aquesta ruta no és tan bonica i esperem fer-la només una vegada. Així que un dimecres tota l’escola va fer una ruta sobre actes vandàlics a L’Estany. Ens vam dividir en 3 grups i vam caminar per diferents zones del poble. Malauradament vam trobar objectes bonyegats, arbres pintats, altres objectes pintats…No ens va agradar gens. Quan vam tornar a l’escola ho vam posar en comú i ho vam comentar entre totes.

Vam acordar que la següent setmana cada grup faria una presentació de la seva mini ruta. Aquí teniu el recull de les tres rutes:

RUTA DE LES BOMBETES I LEONARDOS (zona de l’escola)

RUTA DE LES TELEVISIONS (zona de l’Ajuntament i centre del poble)

RUTA DELS IPHONES (zona alta i allunyada del poble)

El proper 15 de juny es farà una presentació a l’Ajuntament sota el titol L’espai públic és de tothom, presentació de la Ruta del vandalisme.