Els de 3r anem de sortida al Congost!

El dimarts 24 d’abril, els alumnes de 3r vam anar d’excursió al Congost. Tot passejant vam caminar fins al recinte del Congost i un cop allà vam fer dues activitats: una d’atletisme i una altra de gimnàstica (Egiba).
Al acabar vam esmorzar i jugar per la zona d’oci. Després vam dinar sota les ombres d’unes moreres i al acabar vam començar a marxar cap a l’escola. Abans d’arribar vam parar a jugar una estoneta al parc de Sant Ignasi.
Va ser molt divertit i tots ens ho vam passar genial! Voleu veure que bé ens ho vam passar? Feu click aquí per veure les fotos