A pelo (taula rodona )

Hola! som el grup de “La Pinya” de 6éC i us explicarem com va anar la xerrada que ens van fer sobre l’alopècia el dia 25 d’octubre.

Van venir unes noies que treballaven a l’associació “A Pelo” que es va crear per ajudar i acompanyar a persones amb alopècia. Les i els alumnes de sisè juntament amb la Montse i la Núria de l’associació vam fer una taula rodona.

Elles ens van explicar la seva vida d’ abans, durant i després de l’alopècia.

Actualment tenen una vida molt feliç en la societat i s’ajuden les unes a les altres i amb les seves famílies.

Ens va agradar molt perquè no ho coneixíem i és molt interessant.

1. Nuria Garriga

Va ser un plaer poder compartir vos la nostre experiència. Ens hi vam pasar molt be, i ens vareu fer preguntes molt i molt interesants! Estimem les diferencies.. Això ens fa més rics com a societat i com a essers humans! Una abracada a totis les alumnes de 6è i profes!