OFERTA INICIAL DE PREINSCRIPCIÓ: INFORME_OFERTA_OME_INFORME_OFERTA

JORNADA DE PORTES OBERTES.

5 de març de 2024

APUNTA’T OMPLINT EL FORMULARI

clicant aquí:

T’HI ESPEREM!

LLISTES DEFINITIVES: Actualitzat 25 d’octubre 2023.

Assignacions de matricules al centre durant la preinscripció i per matricula viva curs 2023-2024.

EXPERIMENTS FG 3rB

Hola famílies!

Abans d’acabar el trimestre a 3r estem fent experiments. Per fer-ho hem seguit el mètode científic. A partir d’una pregunta, hem fet hipòtesis. Després, hem dut a terme l’experiment per donar resposta a la pregunta i comprovar si les nostres hipòtesis eren certes o no. Finalment, hem tret unes conclusions sobre cada experiment.

Aquí us deixem els experiments que hem fet a 3rB perquè els pugueu veure. Hem treballat la densitat, la massa, la gravetat i els canvis d’estat.

A reveure!

8M DIA INTERNACIONAL DE LA DONA

Per sumar-nos a la reivindicació dels drets de les dones i sensibilitzar l’alumnat potenciant la igualtat de gènere, a l’escola hem gaudit d’una jornada on, en primer lloc, l’alumnat ha hagut de dibuixar una persona fent un ofici i, en segon lloc, ha hagut… Llegeix més»

Taller “amors quotidians” a CS

Els dies 22 i 23 de Febrer 2024 l’alumnat de 5è i 6è vam participar, a l’escola, a un taller anomenat “Amors Quotidians”.

El taller tenia com a objectiu fomentar la consciència entre els nostres infants i joves del fenomen de les microviolències, analitzant l’impacte dels actes quotidians, facilitar eines i recursos per la gestió no violenta dels conflictes i la millora de la convivència.

Tot això per fomentar l’esperit crític a partir de diferents formes artístiques, com el teatre i el cinema.

L’alumnat va gaudir molt d’aquestes sessions a càrrec de la Montse de Mousiké.

Us deixem algunes fotos del taller.

VISITA AL VIVER SERRA

El passat dimarts dia 5 de març, l’alumnat de 3r vam anar caminant fins a Viladordis per visitar el Viver Serra. Allà, vam veure les plantes, flors i objectes decoratius que es poden comprar a l’interior de la floristeria i també la multitud d’arbres, arbustos… Llegeix més»

Deixalleria mòbil a 1r

Bon dia,

Dilluns 4 de març ens va visitar el Xavier de la deixalleria mòbil a les tres classes de primer.

Ens va explicar coses molt interessants sobre la deixalleria, vam repassar tot jugant els diferents contenidors i com reciclar diferents productes, vam aprendre allò que hem de portar a la deixalleria.

Finalment, vam visitar-la.

Mireu les imatges clicant aquest enllaç!

Ens ho vam passar molt bé!