1r Cantata per l´Igualtat “La petita puça”

El passat dia 9 de març els alumnes de 1r vam participar juntament amb les escoles La Flama, Sant Ignasi, Valldaura i Ave Maria la cantata “La Petita Puça” al Teatre Conservatori. Ens ho vam pasar molt bé, ja que a l´escenari ens van acompanyar músics amb directe i tothom va sortir molt content del Teatre.

Us deixem una mostra  de les cançons del concert.

“Per commemorar els actes del DIA INTERNACIONAL CONTRA LA VIOLÈNCIA ENVERS LES DONES l’Àrea de la Dona del Consell Comarcal del Bages ha organitzat la Cantata de la PETITA PUÇA.

El Conte de la Petita Puça ha estat creat expressament per l’ocasió per Ai Carai (a partir de la cançó “El valset de la petita puça” del grup La Tresca i la verdesca) i mostra els efectes de la discriminació de les nenes pel sol fet de ser nenes i com podem canviar aquesta situació.

La protagonista del nostre conte, la petita puça, és una artista de circ, li agrada la seva feina i és feliç. Però un dia les coses comencen a canviar, arriben al circ uns mags a qui no els agraden les nenes i que amb el seu menyspreu aconsegueixen que la puça estigui trista. Com podran els animals del circ canviar aquesta situació?”