Informacions última setmana i Concert de Nadal 2017

Benvolgudes famílies,

Us informem que el dijous 21 de desembre serà un dia inhàbil a efectes escolars d’acord amb la normativa vigent ja que es celebren eleccions al Parlament de Catalunya. Així doncs, el DIJOUS 21 DE DESEMBRE L’ESCOLA ESTARÀ TANCADA i no s’hi farà cap tipus d’activitat.

DIVENDRES 22 DE DESEMBRE farem el concert de Nadal per a totes les famílies. Aquest curs ens hem vist obligats a fer-lo al gimnàs de l’escola ja que ha estat impossible poder preparar amb anterioritat el muntatge al centre cívic degut als actes de campanya electoral.

Enguany us hem preparat un muntatge especial: us presentarem dues cantates on participen tots els alumnes de l’escola en dos torns:

De 10 a 10.45h PRIMER TORN: L’ELEFANTET CURIÓS interpretada pels alumnes de P3, P4, P5, 1r, 2n i 5è. La cantata té una durada aproximada de 35 min.

D’11.30 a 12.30h SEGON TORN: AQUEST NEN ESTÀ A LA LLUNA! interpretada pels alumnes de 3r, 4t i 6è. La cantata té una durada aproximada de 45 min.

VESTUARI pel concert: Tan el dimecres com el divendres els alumnes han de venir vestits ben guapos i elegants. El dimecres 20 farem el concert a nivell intern pels alumnes i mestres.