Observatori del Garraf – 3r i 4t

Dimecres 28 de febrer, l’alumnat de 3r i 4t va gaudir d’una sortida a l’observatori del Garraf (Olivella). Va ser una experiència molt enriquidora, van poder observar les estrelles, constel·lacions, el sol i fins i tot van poder imaginar-se a quina distància estan els plantes… Llegeix més»

Taller de Bastoners – 4rt

Dijous 29 de febrer, l’alumnat de 4rt va realitzar el Taller de Bastoners juntament amb els Bastoners de Sabadell. Els van explicar tota la tradició cultural i els ensenyar algunes picades diferents que posaran en pràctica a l’aula . El resultat final es mostrarà a… Llegeix més»

Carnaval 2024 Floresta

El passat divendres 9 de febrer vam celebrar el carnaval a l’escola. Sentim que les famílies no poguéssiu venir a veure-ho a causa de les condicions en què es trobava el pati. Aquí us deixem els balls que tant esforç i diversió ens han proporcionat.… Llegeix més»

Biblioteca Nord

El dijous 1 de febrer la classe de quart va fer una visita a la Biblioteca Nord. Allà van fer una activitat sobre escriptors locals. Van aprendre sobre la seva vida d’escriptors i van poder descobrir alguns dels seus llibres.

Sortida 6è a MNACTEC

El divendres 26 de gener els alumnes de sisè hem visitat el MNACTEC de Terrassa. Hem conegut l’edifici modernista de l’antiga fàbrica tèxtil i hem fet una visita guiada per les diferents exposicions que hi ha al museu.

Música, dansa i llum

El divendres 26 de Gener tots els alumnes de cicle d’infantil vam veure i participar en un espectacle de música, danses i llums.
Tenim molta sort de ser Escola Ambaixadora de la Sala