Història

L’origen de l’actual Escola Catalunya va ser un escampall d’aules habilitades en diferents locals de Sant Adrià, majoritàriament al barri de Sant Joan Baptista.

Ja des de l’any 1978 es demanava i reivindicava un espai, uns terrenys en els quals els alumnes estiguessin junts i poder sentir-se una comunitat. Gràcies a la lluita i l’empenta de les famílies dels alumnes de llavors, els mestres, el barri, en definitiva de tota la comunitat educativa vam poder gaudir d’una Escola Nova al curs 83/84.

En el curs 2008/09 davant el repte de la celebració del 25è Aniversari de la nostra Escola vàrem decidir que no fos un acte concret i puntual, sino que fos una realitat viscuda per tothom relacionant aquest esdeveniment amb les activitats i celebracions del curs escolar.

Aquí us mostrem el recull que vam fer d’aquella celebració.

Per conèixer la nostra trajectòria fins al dia d’avui us suggerim que visiteu els següents enllaços.

captura-logo-activitatsescolacatalunya

logo-revista-de-lescola