Dimarts, 20 de març de 2018

3R Sr. ALCALDE
…i ho podem llegir AQUÍ!!!

4T Sortida camins del paper
Els alumnes de 4t hem fet una sortida pels voltants de l’escola per tal de conèixer de primera mà un dels itineraris dels “camins del paper”. Hem triat el número cinc i hem pogut aprendre entre d’altres coses, la utilitat del REC i de l’aigua, dins l’elaboració del paper.

6è Teatre amb els de 1r

Els alumnes de 1r han estat preparant diversos teatres i, en aquesta ocasió, ens van convidar als alumnes de 6è a fer de públic de les seves dues obres: “L’Elmer” i “La girafa del coll curt”.

Ens va agradar molt tornar a les aules on vam viure tants moments bons quan érem petits com ells. A més, molts de nosaltres tenim germans i cosins a 1r i ens va fer molta il·lusió veure’ls actuar.

Ho van fer molt bé! Són uns artistes! Esperem que ens deixin repetir.

Cliqueu a la imatge per veure algunes fotos de l’experiència.

4T ABRIC ROMANÍ

Els alumnes de 4t hem visitat el Parc Prehistòric de l’Abric Romaní de Capellades. Aquesta activitat s’ha fet conjuntament amb l’Institut Molí de la Vila del poble emmarcada en el projecte de la Setmana Cultural d’enguany.

Els alumnes de l’institut ens van fer la visita al museu, ensenyar restes òssees d’animals i humans, restes de foc, ens van fer llençar amb fletxes, arcs i llances… Va ser genial i ens ho vam passar super bé!

TARDA AMB… PERSONES GRANS, GRANS PERSONES

Durant la setmana cultural, estem realitzant activitats relacionades amb l’eix de l’escola d’aquest curs: persones grans, grans persones. Per això, hem convidat a l’escola els nostres avis, àvies i familiars en general perquè ens expliquin coses de quan ells anaven a l’escola.

Aquest dimarts, els alumnes de 6è hem acompanyat els alumnes d’infantil a escoltar alguns avis i àvies que han vingut molt amablement a explicar-nos coses. Fins i tot, ens han portat fotos i quaderns de quan anaven a l’escola.

Ha estat molt interessant i hem après moltes coses!

Volem agrair-los el seu temps i dedicació i esperem que tornin aviat.

Gràcies!

Us deixem algunes fotos. Feu click a la imatge i les trobareu!