Ger i Llívia: fem una video conferència!

Hola a tothom,

Avui el matí els alumnes d’infantil de Llívia i els alumnes de cicle mitjà de Ger hem fet una video conferència a través d’skype.

Els alumnes de cicle mitjà de Ger ens han explicat en directe la Llegenda de Sant Jordi que ells es van preparar per representar davant de la seva escola.

Ha estat una experiència molt divertida i que repetirem quan, els alumnes d’infantil, els expliquem un conte a ells.

Us deixem el vídeo de la trucada via skype que hem fet. Veureu que entre el so i la imatge hi ha un desfàs important. La connexió a internet de les dues escoles no ha estat la millor avui. En el vídeo us podreu adonar de les dificultats 🙂

Tot i així, val la pena mirar el vídeo! Que el gaudiu!!

1. Natàlia Quintana

Llàstima del so però va ser una experiència interessant . Penso que si aconseguim més bona connexió podria ser una bona eina per tenir més comunicació amb els nens i nenes de les altres escoles i poder explicar-nos coses. Als nens i nenes d’infantil de Llívia els hi va agradar molt. Ho vau fer molt bé nens i nenes de Cicle Mitjà de Ger.