Instal·lacions

El centre està ubicat en un ampli i lluminós edifici. Hi ha 6 aules ordinàries que disposen de canó de projeccció i en dues d’aquestes classes hi ha ordinadors que permeten treballar en grups amb el recolzament de les TIC.

Aula

Té un aula d’informàtica amb 20 ordinadors, la qual cosa permet que cada alumne pugui treballar amb el seu propi equip. També tenim un aula d’autoformació amb 24 ordinadors per a treball individual o en grup. En aquest espai es fan classes també amb el recolzament TIC, però també està a la disposició de l’alumnat per a fer grups d’estudi, completar tasques o bé usar els equips informàtics.

Informàtica

La biblioteca del centre està equipada amb pissarra digital i canó de projecció i, a més de fer-se servir com aula, és un espai obert a l’alumnat per a estudiar, llegir o consultar llibres. Existeix un servei de prèstec de llibres a disposició de la comunitat educativa.

edifici entrada