Història

L’escola Vinya del Sastret és una escola pública del municipi de Sant Esteve Sesrovires que  i obre les seves portes al setembre del 2005.

Som una escola d’una línia i comptem amb un total de 10 grups classe.

L’equip de mestres i de professionals que en formem part  vetllem per la qualitat de l’educació pública. Som una plantilla estable de 17 docents, implicats en el projecte educatiu de centre i amb ganes d’innovar aprenent i treballant per la millora.

El més important per nosaltres són les persones i el benestar de tota la comunitat educativa. Treballem promovent el respecte, el diàleg, la comunicació, l’empatia, el saber estar, la tolerància, la felicitat,…

La nostra mirada es centre en l’infant, en el seu acompanyament en la realitat que ens envolta, donant-los les eines necessàries per interpretar-la, per créixer i ser feliços i per estar preparats per un món canviant.

A la nostra escola hi ha un espai per tothom:  “JUNTS FEM VINYA”

escola