Pla consum fruita mes de maig

Benvolgudes famílies:

Aquest mes de maig dins del “Pla de consum de fruita a les escoles” promogut pel Departament d’Ensenyament,   els dies que menjarem fruita seran la propera setmana:

dimecres 10 dijous 11 divendres 12
Nespra Pastanaga Poma

L’objectiu és sensibilitzar als nostres alumnes de la importància de menjar fruita i verdura cada dia. La fruita es repartirà entre els nens i les nenes de P3 a 6è, a l’hora del pati. Comptem amb la col·laboració del menjador per la distribució i emmagatzematge de la fruita.

A la pàgina web de l’escola i al calendari  podreu anar consultant els dies de consum de la fruita.

fruita maig

La Direcció