Jornada Intensiva

JORNADA INTENSIVA

Us informem que la jornada intensiva comença el proper

DIMARTS 5 DE JUNY fins  DIVENDRES  22 de juny, últim dia d’escola.

L’horari lectiu en aquest període serà de 9:00h a 13:00h.

Els alumnes que es queden al menjador van rebre un comunicat on deia que la intensiva començava el dilluns 4, però la data de començament és dimarts 5. Disculpeu les molèsties

La Direcció

Pas a 1r

Benvolgudes famílies de P5,

Conscients que el pas de l’educació infantil a l’etapa de primària pot generar alguns dubtes tant a nivell d’organització com pedagògic us convoquem a una reunió el

dilluns, 28 de maig de 2018 a les 16:30h a l’aula de P5A

Us hi esperem!

Equip de mestres

Sortida P3, P4 i P5: Malgrat de Mar

DIA: divendres 25 de maig
LLOC: Parc Francesc Macià, Malgrat de Mar
ACTIVITAT: Compartir i gaudir d’un dia al parc amb els companys i companyes, en un espai molt especial, ple d’elements escultòrics, didàctics, botànics i paisatgístics de grans dimensions dedicats a contes infantils.
OBJECTIU: Gaudir amb l’experimentació d’un entorn lúdic i natural.

Comunicat de sortida: Comunicat Francesc Macià

Certamen lectura en veu alta 2018

Benvolgudes famílies,

El passat dimarts 17 d’abril vam participar amb 4 alumnes de Cicle mig i Cicle superior al “Certamen de Lectura en veu alta”  al Teatre Auditori de Cardedeu.
L’alumna de 4t ha estat la guanyadora en la seva categoria. Felicitats!
Properament anirem a participar a la semifinal a Mataró, i potser a la final de Barcelona…
Felicitats a tots!

Pla Consum de Fruita

Aquest mes d’abril dins del “Pla de consum de fruita a les escoles” promogut pel Departament d’Ensenyament,  esmorzarem fruita el dijous 12, el divendres 13, dilluns16 i dimarts 17. La fruita d’aquest mes és:  Plàtan, Poma Golden,  Pera i Poma Red Delicious.

L’objectiu és sensibilitzar als nostres alumnes de la importància de menjar fruita i verdura cada dia. La fruita es repartirà entre els nens i les nenes de P3 a 6è, a l’hora del pati. Comptem amb la col·laboració del menjador per la distribució i emmagatzematge de la fruita.

SANT JORDI 2018

Sant Jordi: Fira d’Intercanvi de Llibres

Benvolgudes famílies,

El proper dilluns 23 d’abril, celebrarem la diada de Sant Jordi, i un any més organitzem la Fira d’Intercanvi de Llibres entre els alumnes de l’escola.

Cada nen/a hauria de portar, com a mínim, un llibre en bon estat. El dia de Sant Jordi rebrà un tiquet per llibre portat (amb un màxim de tres) que podrà intercanviar a la fira per altres llibres.

La data màxima per portar-los és el dijous 19 d’abril.

Gràcies per la vostra col·laboració.

Equip de mestres

Sortida 5è: Viu el Parc, Hortsavinyà

DIA: dimecres 14 de març de 2018
LLOC: Hortsavinyà
ACTIVITAT: Viu el parc
OBJECTIUS: Conèixer el parc del Montnegre i el Corredor i participar en una festa, en l’entorn del Parc, amb alumnes d’altres escoles, realitzant diversos tallers i activitats.

IMPORTANT: Els alumnes que ja han fet el pagament només han de portar l’autorització.

Comuicat de sortida: COMUNICAT SORTIDA Hortsavinyà 2018 ajornat