PRESENTACIÓ CALENDARI 2018

Aquesta tarda ha tingut lloc a l’Auditori Municipal la presentació del Calendari del proper any 2018. En aquesta ocasió, l’Ajuntament ha volgut homenatjar a l’il.lustre autor montcadenc i ha promogut una iniciativa a partir de l’exposició “Joan Capella. Poètica d’Interior” que durant el curs passat van poder visitar tots els infants del municipi.

El concurs infantil consistia en relacionar lliurement els dotze mesos de l’any a partir de l’obra del fill predilecte de Montcada i Reixac. En total, s’han presentat més de 1.600 il.lustracions. El calendari és extraordinari, així que felicitem als dotze guanyadors però, molt especialment al Rubén Núñez, alumne de l’escola i autor del mes de maig. Si cliqueu aquí, podreu sentir les primeres declaracions del Rubén, tot just després de rebre el premi. MOLTES FELICITATS!