JOCS FLORALS 2024 “EL MÓN DEL CÒMIC”

El dimarts dia 23 d’abril vàrem celebrar la Diada de Sant Jordi amb els Jocs Florals, per als alumnes de primària. Una jornada festiva, emotiva i poètica, molt poètica. Enguany, el còmic ha estat el protagonista i pels versos han passejat tota mena de superheroïs i superheroïnes, manga: Spiderman, Naruto, Bola de Drac, Arale, Capità Calçotets, Wonder Woman, Cats, Astèrix i Obèlix, Popeye, Mafalda, Mortadelo i Filemón… Personatges, com veieu, d’ahir i d’avui que ens han permès fer un intercanvi generacional entre els clàssics i els nous referents. També hi ha hagut espai per a d’altres reclams més sentimentals i compromesos, que parlaven de pèrdues, de sostenibilitat. Sigui com sigui, un dia per celebrar la cultura, el dibuix, la lectura, l’escriptura i una de les nostres arrelades tradicions més preuades.

Gràcies a tots els infants per participar i sorprendre’ns amb les vostres creacions; gràcies als mestres per acompanyar, orientar i aconsella-los en les seves creacions i felicitats als alumnes premiats. De fet, tots i totes hem guanyat. Avui, el còmic és més a prop de tots nosaltres i segurament alguns, hem despertat algun interès que fins ara, estava dormint.

RECORDEU que per accedir a les imatges heu de fer-ho a través del correu amb el domini @escolareixac.cat