REPRESENTACIÓ CERTAMEN LECTURA EN VEU ALTA 2024

Un any més, el Reixac participarem en la que ja serà la vintena edició del Certamen de Lectura en veu alta, organitzat per la Fundació Enciclopèdia Catalana. Ahir al migdia vàrem fer la selecció dels candidats que representaran a l’escola en l’edició d’enguany.

En una fase prèvia, el mateixos companys i companyes de curs, varen ser els encarregats de seleccionar als 10 finalistes. Ahir, aquests deu alumnes, es van “enfrontar” a un jurat format per mestres, experts externs i membres de la Comissió de la Biblioteca Escolar. Volem felicitar a tot l’alumnat per la seva participació en aquesta proposta i molt especialment a l’Ian Manzorro que ha estat l’alumne seleccionat. Gràcies també a les tutores per acompanyar i guiar als infants en aquest recorregut lector i, per descomptat, gràcies als membres de jurat per recolzar aquesta proposta. Passi el que passi a la semifinal, tots hi hem guanyat una mica.