SEGELL BONES PRÀCTIQUES: AGENT D’IMPULS A LA LECTURA ENTRE EL PROFESSORAT

Ens complau compartir-vos que des de les “Biblioteques escolars de Catalunya”, ens han concedit el tercer segell de bones pràctiques per aquest curs. En aquesta ocasió, han valorat que des de l’escola impulsem iniciatives per promoure la lectura entre el professorat del centre. Una proposta vinculada amb la presentació del fons bibliogràfic que anem ampliant, tot fent un recorregut per l’experiència lectora de cada component del claustre.

La proposta destaca per assolir els següents objectius:

• Detectar bons models de funcionament de biblioteques de centres educatius de totes les etapes.
  • Afavorir l’intercanvi entre centres i la consolidació d’una xarxa de biblioteques escolars.
  • Establir lligams entre el programa “puntedu” i les biblioteques dels centres educatius.
  • Fer visible el paper de la biblioteca com a centre de recursos per a l’aprenentatge i l’ensenyament, com a eix del pla de lectura de centre i com a motor d’innovació en el centre educatiu.

L’experiència a la que fa referència aquest reconeixement us la narràvem ja fa unes setmanes sota el títol: CLAUSTRE  EL NOSTRE ADN LITERARI.

MOLTES GRÀCIES @bescat! tot un estímul per continuar implementant actuacions que ajudin als nostres alumnes a assolir l’hàbit lector. Un hàbit que garanteix l’èxit l’escolar però sobretot, esdevé una font de plaer i riquesa i un refugi per a gairebé totes les misèries del món!