CONCURS BIBLIOTECA: PERSONATGE DE CÒMIC

Donat que enguany dedicarem la Setmana Cultural a treballar el còmic, us convidem a disfressar-vos del vostre personatge preferit, i a enviar-nos una fotografia original, genuïna i divertida en què mostreu les vostres principals característiques i singularitats.

• Podeu enviar la imatge al correu biblioreixac@escolareixac.cat o també li podeu entregar al vostre tutor/a.
  • El termini finalitza el dimecres dia 24 d’abril a les 16.30h de la tarda.
  • Haureu de fer constar:
      • Nom i cognoms de l’alumne participant:
      • Classe:
      • Nom artístic del vostre personatge de còmic:
  • Hi hauran tres premis, segons l’originalitat de les presentacions: 1r premi, 2n premi i 3r premi.
  • El jurat estarà format per la Comissió de la biblioteca, algun membre de l’equip directiu, la coordinadora del cicle organitzador, els alumnes delegats/des de 6è i alguna persona experta en el camp de lectura i la imatge.
  • Podeu presentar-vos en grup, de fins a 3 participants.

El veredicte es publicarà als taulells d’anuncis, i a les xarxes el divendres dia 26 d’abril, coincidint amb la cloenda de la Setmana Cultural.

Les creacions estaran exposades al centre i es retornaran als autors/res, en ser retirades de l’exposició.

Recordeu que en aquestes dates, a la biblioteca podeu trobar una àmplia selecció de còmics que us poden servir d’inspiració. Us deixem algunes idees a l’enllaç.