DISTINTIU BIBLIOTECA ESCOLAR: #reiniciemBE

Ens complau fer-vos partícips del distintiu que des del Programa de Biblioteques Escolars de Catalunya puntedu, han atorgat a la biblioteca escolar del centre: #reiniciemBE.

És un reconeixement a aquelles biblioteques que, malgrat i la situació de pandèmia que encara afecta al funcionament habitual de les escoles, han ideat propostes per tal de reiniciar la seva posada en marxa.

En el nostre cas, hem destacat la proposta “Sala de lectura terrorífica” que, com ja sabeu, va suposar tot un èxit de participació al voltant de la castanyada.

Un estímul més per continuar proposant-vos nous reptes i estímuls al voltant dels llibres.

Si cliqueu a sobre del distintiu, veureu la nostra experiència destacada, juntament amb la d’altres centres participants.

GRÀCIES I FELICITATS A TOTS. L’ÈXIT SEMPRE ÉS COMPARTIT!